اس ام اس خنده دار 2015
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس خنده دار سال 2015

اس ام اس خنده دار سال 2015

غضــنفر پسرشو میفرسته دانشکده افسری، دوستاش بهش میگن: درس پسرت که خیلی خوبه بود، بهتر بود میگذاشتی دکتر یا مهندس بشه؟
غضنفرمیگه: نه، آخه میخوام وقتی درسش تموم شد باهم کلانتری باز کنیم

اس ام اس خنده دار

درگیری های تو ذهنم داره یواش یواش مسلحانه میشه به نظر شما خوب میشم؟
شایدوجودم به کسی ارامش نده
امــاهمین که حرص خیلی هارودر می اره بهم انگیزه میده

اس ام اس خنده دار

وقتی فهمیدم هوا آلوده است تصمیم گرفتم یه کاری کنم که بلــکه باروون بیاد این بود که به خودم گفتم بهتره که ماشینم رو ببرم کارواش …! . . . آخه هروقت ماشینم رو می شووورم باروون می گیره

اس ام اس خنده دار

ب بعضیا باس گفت من روغنم شما رب
خودتم بکشی بات قاطـــی نمیشم.حالا هی هم بزن
به بعضیابایدگفت:عزیزم واسه کسی دورویی کن
که حوصله ی همون یه روتم داشته باشه

اس ام اس خنده دار

به غضــنفر ميگن: دوست داری بابات بميره ارثش به تو برسه؟
ميگه: نه، دوست دارم بکشنش تا ديه هم بگيرم

اس ام اس خنده دار

نمی دونم چه حکــمنمتیه که هم بیکارم ، هم وقت نمی کنم یه هیچ کاری برسم

اس ام اس خنده دار

عاشق مســافرت های خانوادگی ام
البته نه اینکه منم باهاشون برما
من می مونم خونه؛ از خونه مواظبت میکنم

اس ام اس خنده دار

ﺩﺍﺭﻡ ﻗــﻠﯿﻮﻥ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﻓﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﭘﻨﺠﺮﻩ . . . ﺑﻠﮑﻪ ﺷﻨﺒﻪ ﻫﻢ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﺑﺸﻪ

اس ام اس خنده دار

یه ســوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران
سوراخ کردن ، کرم ریختن و خودآزاری ریشه در سنتهای ما داره

اس ام اس خنده دار

 





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: